Herkenbaar en onderscheidend zijn met een professioneel eigentijds logo en doorgevoerde huisstijl. Uw doelgroep aanspreken met het juiste imago.
Onderscheidend
Als bedrijf of organisatie wil je je onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Of het nu stijlvol, kleurrijk of ietsje eigenzinnig is, een huisstijl die bij de identiteit van het bedrijf of organisatie past en consistent is doorgevoerd, versterkt de naamsbekendheid van de organisatie
Logo
Een logo (beeld- en/of woordmerk) is een visuele uiting die met een bedrijfs- of productnaam geassocieerd wordt. Het kan bestaan uit een afbeelding, een naam, een aantal letters of een combinatie daarvan.
Huisstijl
Een huisstijl bestaat uit verschillende elementen: een logo, kleur, typografie en eventuele aanvullende vormen. Een functionele huisstijl vormt de basis voor o.a. folders, brochures, website enz.
Restyling
Als uw logo of huisstijl al een aantal jaren oud en gedateerd is, kunt u kiezen voor een restyling. Bepaalde elementen kunnen dan opnieuw gebruikt worden, sommige elementen of kleuren kunnen worden aangepast. Zo blijft de herkenbaarheid van uw logo en huisstijl bestaan, maar is het aangepast aan de eisen van de tijd.